Reklama w wyszukiwarkach

Odpowiednia reklama firmy w internecie jest w dzisiejszych czasach kluczem do sukcesu. Każda firma, ale także przedsiębiorca lub pracownik – freelancer posiada własną stronę internetową. Problem pojawia się jednak wtedy, kiedy dana firma posiada stronę internetową, jednak wielu potencjalnych klientów zwyczajnie na nią nie trafia – co przekłada się na małe zainteresowanie firmą. W jaki sposób promować swoją działalność w internecie? Oto kilka skutecznych sposobów.

Pozycjonowanie stron internetowych

Pozycjonowanie stron internetowych obejmuje wszystkie działania, które mają na celu podniesienie pozycji danej strony w wyszukiwarce internetowej. Dzięki temu, jeśli ktoś wpisze w wyszukiwarkę określoną frazę, strona konkretne firmy wyświetli się nie na dziesiątej, lecz na pierwszej stronie podanych wyników. Z pewnością wpłynie to na częstsze odwiedzanie strony przez potencjalnych klientów, a co za tym idzie – większe zainteresowanie daną firmą lub usługami. Nie każdy wie, w jaki sposób zająć się pozycjonowaniem swojej strony internetowej. Istnieją jednak zajmujące się tym firmy, które zrobią to profesjonalnie.

Reklama w wyszukiwarkach internetowych

Reklama w wyszukiwarce Google  jest jednym z najpotężniejszych środków marketingowych. Pozwalają na zdobycie nowych klientów i zwiększenie zainteresowania firmą lub usługami. Większość firm w dzisiejszych czasach regularnie korzysta z tego typu reklamy – bez niej docierałyby do znacznie mniejszej ilości klientów. Należy pamiętać, że z wyszukiwarki Google korzysta ponad 90% Polaków. W obecnych czasach Google to najpopularniejsza wyszukiwarka nie tylko w Polsce. Za jej pomocą możemy docierać z powodzeniem do wielu naszych potencjalnych klientów, prezentując im naszą ofertę.

Linki sponsorowane

Linki sponsorowane (Adwords) to najskuteczniejszy sposób na reklamę internetową. Linkami sponsorowanymi nazywamy reklamę, która jest wyświetlana nad wynikami wyszukiwania danej frazy w wyszukiwarce internetowej. Reklamy tego typu nie są przypadkowe – kierowane są do osób, które są zainteresowane podobną tematyką. Dzięki temu informacja o danej firmie, produkcie czy usłudze dociera dokładnie tam, gdzie powinna.

Google Adwords obecnie Google ADS oferuje nam wiele możliwości reklamowych. Możemy z powodzeniem reklamować się na stronach wyszukiwarki Googla po wybranych przez nas słowach kluczowych, reklama w miejscach docelowych też jest skutecznym narzędziem by pokazać się w sieci na wybranych przez nas serwisach internetową. Remarketing – czyli reklama śledząca  ten rodzaj reklamy jest bardzo elastyczny mamy możliwość śledzić użytkowników którzy byli na naszej stronie bannerami reklamowymi. Banery pokazywać się mogą na takich serwisach jak Onet, Interia, Wp itp. Jest wiele możliwości reklamy w sieci lecz należy pamiętać by dobrać odpowiednią strategię reklamową, by była korzyść i zwrot z inwestycji.

1 Comment

  • szkolenia 22 czerwca 2018 at 13:40

    bardzo przydatne info, dzięki!

    Reply

Leave a Comment